pondělí 4. dubna 2011

Velikost jobovek je vždycky přímo úměrná radosti, kterou vyvolají v pachateli... Zároveň je nepřímo úměrná času, který stačí na jejich spáchání, tzn. čím míň času, tím dokonalejší katastrofa... mnohdy stačí jen na chvíli otočit se zády :-) No a úplně nejdokonalejší na tom je, když pachatel zpozoruje, že je pozorován a focen, a umatlané ručičky se radostně zvednou, pusa se otevře, praví: "ma-ma, ma-ma", a nožky se rychlostí blesku rozběhnou ke zpozorovanému objektu :-)

Kalhoty šly do pračky, ze stěn jsem to setřela (žádná křeč, malování stejně bylo v plánu, aspoň bude důvod moc ho neodkládat), na zemi to klouzalo ještě další hodinu... ale hlavně že bylo veselo :-))) No co, třeba měla chuť na dort a po vzoru pejska a kočičky se do receptu žádaly i povidla :-)

Barevnost upravena a potlačena v Picasa

2 komentáře:

  1. :-)) :-)) :-))
    víc ani dodávat raděj nebudu :-)) malá je kouzelná

    OdpovědětVymazat
  2. paráda :) .. tak přesně toto se mi stalo před týdnem ( než jsem vybalila nákup )- ale s novou řasenkou, a prdelka malá, ještě k tomu dodávala, mňam, mňam ... celý byl černý, jak kominík, a řasenku mohu kupovat znova :)....také mám fota, snad z nich někdy něco udělám :)..... mimochodem, tu samou dlažbu máme také v kuchyni a i já mám záběry této akce z kuchyně

    OdpovědětVymazat