neděle 3. dubna 2011

Když jsem včera ráno otevřela oči, koukaly na mě skrz střešní okna kapky... no nadšením jsem nezářila, ale naštěstí se to dopoledne umoudřilo a odpoledne se holky pro dobré chování dočkaly složení trampolíny. Netřeba popisovat, že hlavně náš hyperák teď v jednom kuse skáče :-))

Byla docela fuška ji nalákat dneska na procházku, kdyby mohla, možná na trampošce i spí :-) Ale nechala se ukecat na kačenky... jen škoda, že jsme žádné u rybníka nenašli... Ale zahlídla jsem jsem bodlák, ten fakt MŮŽU
nejen procházka, ale i zahrada občas skýtá úlovky, které potěší oko :-)
žasnu, jak při troše přiblížení je ten tvor chlupatý... uff, už se ani nedivím, že jsem na ně alergická...

2 komentáře:

  1. Nechceš napsat knihu? Zajímavý, poutavý styl textu máš :)!

    OdpovědětVymazat
  2. koukám na ty tvoje kytičky a musím říct, že už máš foťáček dobře zmáknutej, jsou fakt krásný a děkuju za pochvalu hdr:-))

    OdpovědětVymazat