pondělí 21. března 2011

Obvykle s davem nejdu, ale včera jsem si na něho aspoň počkala, prostě jsem ho chtěla aspoň vidět... a byl fakt tak krásný, že jsem jen křikla po tátovi, ať mi jde na ulici krýt záda před pachateli násilných trestných činů :-), a vyrazili jsme na lov...

Vlastně ani netuším, jakou má mít barvu, jestli nejsem pod- nebo přeexponovaná, protože já ho v reálu prostě vidím malý a žlutý :-) Nutno říct, že při asi desátém pokusu moje rozslzené oko teda už nevidělo nic, ani tu žlutou, a naopak při cestě domů jsem při každém mrknutí viděla měsíc i na dlaždicích chodníku :-)

Zoomováno na maximum (přišlo mi to na obrazovce lepší, než ostřit ho malý a pak zvětšovat fotku), nikterak neupravováno (ono bych i upravila, ale jaksi trefit potlačení šumu a doostření a podobné... to se v Zoneru ukázalo nad mé fyzické i psychické možnosti :-) )
A tady úlovek drahého, když mi v jednu chvíli sebral foťák a začalo ho to bavit... tak lovil přes větve stromů:

3 komentáře:

  1. Jituš, tak ten je tedy nejlepší z těch, který jsem viděla, fakt se vám povedl, tleskám!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jiti, oči nemám doostřovaný, já to nějak s těma úpravama neumím, upravuju, upravuju a je to čím dál horší jak lepší, takže ty fotky jsou jen třeba s posunutou křivkou, víc jaksi nedám:-))

    OdpovědětVymazat
  3. tjooo, fakt se ti povedl ! Šikulka !

    OdpovědětVymazat