neděle 20. března 2011

No jo, tak včera všichni romantici fotili měsíc, no... jen já úplně neromanticky po celém dnu vytuhla už kolem 21. hodiny a nestihla jsem si počkat, až odtáhnou mraky a měsíc se ukáže v celé své parádě :-) No ale zase jsem stihla vyfotit dort, tak aspoň něco...

V pátek Anežka oslavila 4 roky. Děsně to letí... takový to byl fialový prcek, skoro ani nekníkala, jen těma svýma obrovskýma očima hleděla a hleděla... asi se jí líbil pan doktor :-)) no jo, sice co do počtu prostřední (zatím), ale i tak to bylo moje první dítě, které jsem viděla hned po porodu, bobku jednu maličkou... a než se člověk párkrát stihne ohlédnout, tak už je zapsaná ve školce. Šíleně to letí...

Jejíma narozkama na nějakou dobu končí dortové období v tomto domečku, protože jsme se všichni sešli mezi prosincem a březnem. Uffff... :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat