středa 9. února 2011

Haj hou, haj hou... jdou, vojáčci, jdou... ale proč mně nejdou vyfotit? Prostě a jednoduše ostře a jasně? Líbivě a koukatelně?

Tak nevím, ale fakt mi začíná být záhadou, proč to ty "katastrofy" nemůžou dávkovat nějak postupně... Jedna po druhé, nejlépe ve stupni mírného pásma a v četnosti tak 1x ročně... Proč musí chodit zásadně po tří, tvořit trojice a přicházet průběžně tak nějak furt? Přísahám, že ze střehu už snad ani nevycházím :-)

Ještě jsem se nestihla vzpamatovat z divné nálady, když zazvonil nečekaně zvonek a soused mi došel přeinstalovat počítač. No nestihla jsem nic, ani nějak zálohovat záložky, takže si budu hrát na Sherlocka a pátrat, kde najdu všechny ty věci, které jsem určitě tááák strašně nutně potřebovala... no, dobře, možná některé, ale i tak :-)

Z předpokládané půlhodinky se staly hodinky tři a ještě kousek k tomu, aby se ve finále zjistilo, že tohle se prostě s netem kamarádit nebude a basta! Hmmm, tak jo, tak teda v pondělí zavoláme technika...

Technik nemá čas, dojede v úterý, takže občan mezitím stihne udělat ostudu i u zubařky a ukázkově sebou švihnout v křesle (no co to je??? já, která chtěla být chirurg, haha, jsem sebou za poslední 4 roky švihla už na gyndě i na kožním, ale zubařka, to je fakt premiéra! a ta moooc hodná paní zubařka, chuděra, vypadala, že tohle tam snad ještě ani nezažila :-( ó, můj nerve, a v pátek nanovo )
.
Ale zpátky k technikovi... v úterý dojel, zjistil, že internet nejde úplně z jiného důvodu, než předpokládal původně, nutnou součástku u sebe samozřejmě standartně neměl, takže zas odjel... Ve středu k nám s radostí přijel znovu, šupnul tam novou síťovou kartu, nenastartoval to ani s ní.... a vůbec :-( Už už to vypadalo hodně bledě, v duchu jsem počítala, kolik kilometrů to mám na E55, protože jiný přivýdělek se jaksi opravdu nerýsuje, a tady by se za tmy a mlhy možná přivydělat dalo, někomu bych třeba po půl litru tvrdého i stačila, haha :-) Ale pak se stalo něco jako zázrak, a když už byl na odchodu, tak to naskočilo, hurá! A dokonce to snad i vypadá, že by to mohlo aspoň dočasně fungovat (ale E55 ještě tak úplně nezavrhuju :-), investice to ještě bude chtít).

No a tak jsem se mezitím nerovově hroutila, chvílema se snažila fungovat, napletla asi milion košíků, nafotila asi dva miliony fotek, abych posléze zjistila, že jedno i druhé je stejně na houby :-( ... no, ale aspoň už je venku skoro cítit jaro, přežila jsem dneska 5 dětí, z nichž 4 byly průběžně celý den na zabití, psí obluda, která mi zas zlikvidovala půlku zelené zahrádky, to dneska taky vcelku přežila... a vůbec :-) jednou si od nich od všech vezmu dovolenou, a basta :-)

Jooo, a dostala jsem dort! Od tetičky, kterou skoro neznám a kterou jsem dobré 3 roky neviděla, vůbec nevím, k čemu nebo za co, ale byl fakt moc dobrý! No, a jsem fakt měla dobrou vůli zhubnout.... :-(


Žádné komentáře:

Okomentovat