sobota 14. května 2011

Mám tu kouli ráda... prostě si jen tak pluje, shovívavě kouká kolem sebe, netrápí ji to či ono... a na rozdíl od nás tu bude pořád.

Střešní okna proklínám několikrát ročně, pravidelně při mytí a nárazově pokaždé při pohledu na binec, který se na ně chytá. Ale včera, včera bych je za nic na světě nevyměnila. To si člověk jen tak lehne do postele a když je trocha štěstí, tak se mu skoro před obličejem prochází tento pán :-) Stačí jen natáhnout ruku, zavřít vrátka za starostmi všedních dní a jen tak snít...

1 komentář:

  1. :-((taky jsem chtěla vyfotit měsíc, ale takhle se mi nepovedl:-(( supéééér!!!!
    Jituš, děkuju za optání, už je líp, něco jsem i pofotila, trochu se o víkendu odreagovala, nabrala síly a snad už to bude lepší....
    JJ, pudlík je na údržbu šílenej, taky jsme ho měli, ale řeknu ti, hrozně hravý zvíře, nic netrhal ani nikde nehrabal:-))
    a ten druhý pes, no po něm koukám, naši jak ztratili pudlíka, mají velkou zahradu a tam by se ten výmarský ohař perfektně hodil, nádherný zvíře, hodný k dětem, já jsem z něj unešená, kdyby řekli jooo, přiveď štěně, už pro něj jedu, zatím ale asi né, maminka chodí ještě do práce a bojí se, aby pes doma sám nesmutnil....

    OdpovědětVymazat