úterý 9. srpna 2011

Známe se, myslím, za ty roky celkem dobře. Já nejsem technický typ a on zásadně nepíše smsky, dvě za rok už považuje za překročený limit. Já mám taky své limity, například jeden odrovnaný spotřebič týdně by stačil.

Jenže včera bohužel nebyl den, resp. byl opět den blbec, takže v půl desáté večer už jsem začínala lehce propadat do zoufalství a ve stavu nejvyšší nouze jsem mu naťukala smsku:

- Pokazila jsem dneska vysavač a depilátor, mám ještě něco chytat do pracek? :-(
a limity, nelimity vzápětí dorazila odpověď:
- Neotvírej lednici !!

2 komentáře:

  1. :-)) :-)) :-))
    se tu řežu!!!! hlavně že je veselo :-))A co? otevřelas?:-)) a děkuju za přáníčko!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, ještě pár jich mám a možná ještě k příspěvku přidám, včera jsme se vrátili od Plzně, byli jsme tam u známých na chalupě, 1400fotek, se tím ani nechce probírat, ale už se těším na Hlubokou a Temelín. Jinak mám slíbeno "velký" focení, tak snad se vyřádím:-))

    OdpovědětVymazat