středa 12. ledna 2011

Mrňavá celou noc nespala a díky jejímu místy hysterickému jekotu jsem tudíž spánku moc nedala ani já... U oběda větší pak vzala loktem sklenku (ale maminko, já do toho přece nevrazím) a ještě hodinu po tom jsem sbírala střepy až v obýváku na koberci. Nemluvě o faktu, že jsem si samozřejmě jeden vrazila do prstu a vyrobila si tak téměř pracovní úraz. Odpoledne se pak mrňavá nějak dostala po můj oblíbený kafe-hrnek (dej to sem, křach, bác, prásk), a asi nemusím popisovat, kde skončil rozbitý. A když už byl dnes ten rozbíjecí den, tak do věčných lovišť odešla pračka (aha, no já už to opravovat nebudu, to opravuju furt! tak holt ti koupím valchu, nechceš?)...

Spolkla jsem všechny dnešní slzy a šla to prádlo, co v ní zůstalo, nějak dostat ven, abych ho mohla vymáchat, vyždímat a v rámci dosud nerozbitého topení možná i vysušit.

A vtom... vtom telefon :-) a do dvou minut u nás zvonil milý pán a nechal nám tohle... :-)

3 komentáře:

  1. týýý jo, taky super den jako u nás:-)), ale vydrž, ještě čtyři hodiny a skončí

    OdpovědětVymazat
  2. jituš a tím tvým jsi to nezkoušela? Když já to zvládla i kompaktem, mělo by to jít.... zazoomovat co nejvíc, zaostřit na to správný a je to,-)

    OdpovědětVymazat
  3. můžeš být i blízko, nevím na kolik ti to ostří, ale co nejvíc přiblížit, jo a to nejrozmazanější je hodně do prostoru, prostě nemůžeš mít něco moc blízko za tím foceným

    OdpovědětVymazat